mandag 2. mai 2011

dag 1

Da har jeg hatt min første arbeidsdag etter permisjonen. Det var veldig godt å være tilbake! Jeg tror jeg skravlet i flere timer i strekk, jeg har jo vært så underernært på voksen konversasjon, vettu. Mulig at de på jobb blir litt lei, men lageret er heldigvis så stort at det er jo bare å gjemme seg i en reol hvis jeg blir for ille.
Jeg gleder meg til å se hvilke varer som ligger lageret, jeg må jo åpne og se på ALLE varene som kommer inn. Kanskje jeg skal snike meg til å ta bilder slik at dere får se, men det er ikke sikkert at jeg får lov av de som bestemmer i Kremmerhuset. Men hvis dere ikke sier noe, så skal ikke jeg si noe heller. Jeg har også en annen Kremmerhus-hemlighet, men den må jeg nesten vente med å fortelle om til jeg får lov!!! Eneste aberet er jo at jeg er skikkelig dårlig på å holde på hemmligheter! Ikke sånne seriøse hemmligheter, men sånne små sladre-hemmeligheter, liksom. Vi får se!
Litjpia har vært sammen med pappaen sin i dag. Hun var med ham på skolen og hadde vært såååååå flink, atte!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)