mandag 16. mai 2011

Dagens belønning

Som lovet kommer bilder fra helga:


Og etter en laaang og slitsom dag på jobben var det godt å bli hentet på jobb av Benedicte og Christian. Vi orket ikke å lage middag så det ble mat fra Fratelli. Og vårens høydepunkt:
Den første skåla med jordbær og fløte!!!!Mmmmmmmmmmmmmmmmmm! Det er ikke norske bær, men spiller det noen rolle, da? Bær er bær!
Nå skal jeg bare stryke bunadene, vi har jo selvsagt bunader hele gjengen...... NOT! Den dagen jeg får Christian inn i en bunad, så er det bare å stille seg ute med kurvene framme. For da snør det nemli kremboller! Men jeg har veeeeeldig lyst på bunad, da! Gjerne Norlandsbunad. Bestemor var gift med Einar som var fra Hamarøy. Han var min fadder, så da mener jeg at jeg er full berettiget til å bære Norlandsbunad. Så det så!!!!! Jeg trenger bare en snill sponsor................ noen frivillige?
Glad 17 mai til alle!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)