fredag 6. mai 2011


Tenkte jeg skulle vise dere en liten bit av arbeidsplassen min. Her står det masse av fine saker på rekke og rad. Som nevnt tidligere så åpner jeg alle nye varer for å se hva som er inni, og det er noe av det morsomste med jobben min. Da er det kanskje noen som synes jeg har en forferdelig kjedelig jobb når det er høydepunktet, liksom. Men jeg blir så glad når jeg åpner en brun eske og ser: JAAAA, en sånn vil passe perfekt hjemme hos meg! Ja, ikke i min nåværende bolig, men til den dagen vi skal flytte på Stubban. Jeg vet jo akkurat hvordan huset ser ut, så det er jo i grovtrekk allerede ferdig møblert. I hodet mitt altså. Mesteparten må fortsatt kjøpes, da! Denne uken har vi sendt ut kjempefinepledd, hengestoler og noe annet snacks!!!!! Det kommer vel bilder på hjemmesiden til http://www.kremmerhuset.no/ i nær fremtid, om det ikke allerede har kommet.

Lapp på bordet fra min kjære
Christian har desverre jobbhelg, men han tar jo godt vare på oss likevel!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)