torsdag 5. mai 2011

dårlig gjort, altså!

Åh, som jeg har gledet meg til å begynne å jobbe igjen! Det har jeg sagt nå i noen måneder nå. Det jeg ikke tenkte på var at jeg jobber jo i Kremmerhuset. Og hva har de på Kremmerhuset? Jo, masse fint til hjemmet som Mona kan bruke pengene sine på. Da jeg gikk hjemme så fikk jeg jo ikke med meg alle nyhetene. Men nå så åpner jeg alle eskene som kommer inn for ikke å gå glipp av noe!!! Og da mener jeg ALLE eskene. Og det er noe artikler som sendes ut hver uke. Og jeg liker mye!!! Eneste jeg ikke liker er alle disse bokstavene, jeg er drittlei bokstaver! For det første har nesten ALLE slike bokstaver, og det er jo grunn nok til at jeg i alle fall ikke skal ha de. For det andre er de skikkelig kjiiiipe å pakke! Laget i sement, eller? Nei, takk!!!!!!
Snakket med mamma tidligere og hun nevnte at mormor hadde slike gamle melkeflasker som hun ville kaste. De vil jeg ha!!!!!! Må få til å dra til henne i løpet av neste uke, tenker jeg. Kan ikke kaste slike skatter, vettu!
Nei, jaggu! Nå må jeg se ferdig hockeykampen, ser ut som det går veien, gitt!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Hei hei,

    Så heldig du er som jobber på Kremmerhuset, det må jo være drømmen!!;)

    Så lenger bak på bloggen her at du hekler teppe, såååå skjønne farger du hekler i da :)

    Ha en fin fredag,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Takk for det! Jeg har blitt helt hekta på derre heklinga! Det er så ille at i mårres måtte jeg bare hekle på bussen til jobb! Fikk noen rare blikk, men det bryr jeg meg ikke så mye om:)
    Det er en drøm å jobbe i Kremmerhuset, men jeg bruker litt veeeel mye penger der, da! Skal prøve å legge ut bilder derfra etterhvert også. Må bare finne tid til alt:)
    Klem fra Mona

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)