tirsdag 17. mai 2011

17 mai

Da begynner vi snart å bli klar for 17 mai-feiring. Jeg har jo så veldig lyst på bunad og håper at den kanskje er på plass neste 17 mai? Jeg vil også at Benni skal ha bunad, men jeg fant ut at i år ble hun litt for liten. Synes det er greit at hun kan gå først, jeg da. Så i år blir det kjempefin kjole som mormor har strikket. Utenpå blir det hjemmestrikket kåpe, også av mormor. Hun kommer til å bli så fiiiiiin! Jeg kommer tilbake med flere bilder i kveld!
Gratulerer med dagen, alle sammen!!!!!


Da har vi kommet hjem fra Stubban, hvor Benedicte fikk sjokolade. Det likte hun veldig godt, mor var ikke så begeistrert, men sånn er det bare:)



Og Benedicte var så fin i kjolen sin!!!!
Nå skal mor ta seg et glass vin, slenge bena opp i sofaen og se "One three hill". God kveld!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)