lørdag 30. april 2011

Min tur til å sove

Denne helgen prøvde vi noe nytt. Når Benedicte våknet så skulle den ene stå opp med henne mens den andre skulle få sove litt lengre. Dette gjelder kun på hytta i helgene, altså. Og dumme meg meldte meg frivillig til å sove lenge i går, så da var det min tur i dag. Opp kl 6!!!!!! Og jeg synes ikke det er noe gæli i tidspunktet, det er jo den tiden vi må stå opp når vi skal i barnehagen om noen måneder likevel. Så at hun får inn rutinen med å sovne før 7 og våkne kl 6 er bare kjempebra! Men en sjelden gang så er det godt å sove heeeeeeelt til kl 8!!!!!!! Gleder meg til neste gang, jeg!
I morgen er det da klart for min første arbeidsdag etter endt permisjon. Jeg tror det kommer til å gå greit. Benedicte skal jo være hjemme sammen med pappa'n sin. Jeg tror det hadde vært værre om hun skulle vært i barnehagen. Det er det samme om jeg er hjemme eller Christian, men barnehagen er noe helt annet. Ja, ja, jeg har ennå 3 måneder igjen å forberede meg. Forstå meg rett, Benni kommer til å ha det toppers i barnhagen, hun. Der er mor som kommer til å slite mest. Heldigvis jobber jeg 800 meter fra barnehagen, så hvis savnet blir for stort så kan jeg smyge meg bort og lurkike på henne bak gjerdet. Eller, kanskje det ikke er så lurt. I disse dager kan man jo bli anmeldt for å stå å henge utenfor barnehager, sånn i smug. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)