søndag 8. mai 2011

Kjedermeginnlegg

Da er Benedicte godt inn i drømmeland for natten og jeg kjeder meg! Ja, jeg kan altids gjøre noe husarbeid, men akkurat nå er husarbeid like fristende som kulturmelk. Jeg har bedrevet litt kanalhopping, men det er jo bare skjiten på tv på søndager. Snart fotballkamp, men er litt stusselig å se den når Christian ikke er hjemme. Ja, for jeg liker jo egentlig ikke fotball, jeg ser jo bare for at Christian ikke skal sitte helt alene.......... Det er litt sannhet i det, altså. Jeg har ikke noe stort behov for å se fotball, men jeg blir så veeeeeeldig engasjert når jeg først ser på! Roper og kaller dommeren for ei kjærring (har da selvironi, sjø) og tror jeg har skikkelig peiling på fotball. Jeg har brukt å drikke en pils eller to når det er kamp. Tenkte kanskje jeg så fotball for å ha en unnskyldning for å ta meg en øl, men jeg har jo sett kamper uten alkohol også. Merkelig, kanskje jeg egentlig liker fotball likevel? Hockey liker jeg i alle fall, uansett om det øl inn i bildet eller ikke. Og nå gjør vi jo det så bra at man faktisk er litt stolt! Skal ikke være sånn medgangssupporter, men det har vært rimelig trist å se Norge i tidligere turneringer, det må vi ha lov til å si. I morgen er det i alle fall Frankrike som skal bankes! Vivè la Norvegè!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)