fredag 20. mai 2011

en vanlig dag på jobben

I dag har jeg hatt en skikkelig givende dag på jobben, NOT!
Hvis dere ser alle eskene som står på den øverste rekka? Sånn ca 400 esker, kanskje? De inneholder kjempefine spilledåser :
Som dere ser så kommer disse i rosa og blå, men alle eskene var merket med blå....... Det vil si at vi måtte åpne hver eneste eske, deretter den esken som var inni den andre esken for å se hvilken farge det var. Så måtte vi tape igjen og stable på pall. Høres sikkert ut som en lett jobb, men når spilledåsene begynner å spille når du flytter  på eskene så kan man bli litt gal. Så for meg at jeg havnet på Østmarka etterhvert og bablet: "lysrosa, lyseblå, lysrosa, lysblå, lysrosa...................
Vi ble i alle fall ferdige til slutt.
Da gikk jeg meg en runde på lageret og fant dette skapet:
Dette skal selges i butikk, men jeg kunne veeeeldig gjerne tenkt meg det selv! Så jeg har sendt en vennlig forespørsel om jeg kan få kjøpe det, jeg! Krysser fingrene for at det går an.
Avslutter i dag med en video av Benni:
Snart er det leggetid for Benedicte og etterpå skal jeg på besøk til Line. DET skal bli stas, det!!! God kveld!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Heisann! Takk for hyggelig kommentar på bloggen! Oliver fikk faktisk en slik blå spilledåse i gave når han ble født. De er fine! God helg!

    SvarSlett
  2. Hei Johanne! Ja, der er kjempefin, jeg har selvsagt en i rosa til Benedicte!!!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)