onsdag 11. mai 2011

buhuhu, hjemme alene

Da har Christian og Benedicte tatt med seg bestemor på hytta, mens jeg må være igjen i byen for å jobbe. Det skal bli litt rart å komme hjem til tomt hus, og jeg skal sove alene i natt........... Det er første natt uten Benni, men det tror jeg kommer til å gå fint. Hun er jo sammen med pappaen sin. Det hadde vært værre om hun hadde vært hos noen andre, synes jeg. Ikke for det, jeg klarer å kose meg fint jeg altså, uten å lengte meg syk etter barnet mitt. Jeg har bare godt av å få litt tid for meg selv, selv om det kanskje ikke riktig å si det høyt. Man skal likssom være sammen heeeeele tiden og man skal lengte seg syyyyyyyk etter barnet sitt dersom man er borte noen timer. Sånn er ikke jeg. Nå skal det sies at jeg er ikke så glad i at Benedicte skal være hos barnevakter, men det er fordi at jeg mener hun bør være sammen med oss. Slik var det hos meg da jeg vokste opp. Vi gjorde det meste sammen som familie og det er noe av det jeg husker best fra barndommen. Jeg har ventet så lenge på lille jenta mi at jeg vil være så mye sammen med henne som jeg kan. Det kommer tidsnok tid til at hun heller vil være sammen med venner enn med mamma og pappa. Da kan Christian og jeg gjøre ting for oss selv. Dra på Weekendturer og slikt.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)