lørdag 21. mai 2011

Lærer aldri

I går var jeg på koselig besøk til Line. Det var jeg, Renate og Line. Etterhvert kom også Mia, som Line jobber sammen med. Vi hadde det så artig at jeg var ikke hjemme før nærmer 3............
 Og i dag skulle vi male hele stua......... Jeg fikk i alle fall 3 timer søvn før Benni våknet. Da var det bare å spise frokost, levere Benedicte til bestefar, hente sofa på jobb, dra hjem, male, bære opp sofa ( 4 etasje, sjø) bære ned gammel sofa, vaske og rydde= FERDIG!!!!!! Nå er jeg heldigvis glad i male innedørs, men all derre bæringa kan jeg klare meg uten! Litt av grunnen til det er at vi bestandig begynner å krangle når vi skal bære noe sammen. Christian tror jeg vet hva han tenker inni hodet sitt, mens jeg er mest opptatt av å tenke: dette er for tungt, dette er for tungt!!!! Ja, ja, vi får det bestandig til, da!
Vi hadde jo allerede malt stua i en gråfarge, men vi fant ut at vi ville ha fargen litt mørkere, så da var det bare å male en gang til da:)

Slik ble i alle fall resultatet til slutt. Det ser kanskje ut som at veggen er hvit og panelet grått, men det er faktisk 2 forskjellige gråfarger vi har brukt. Nå skal vi bare legge gulv, så er vi helt ferdige på stua, HURRA!

Benedicte har kost seg sammen med Bestefar i dag. De har vært på tur, fått besøk, spist middag og skiftet basjebleie. Jeg må si at jeg er ganske imponert over svigerfaren min. Er ikke en ting den mannen ikke fikser:)
Nå skal jeg hive bena opp i sofaen og bare slappe av resten av kvelden!!!!! Tudelidudel!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)