tirsdag 12. april 2011

Oldemor Solveig

I går var vi i koselig bursdag hos oldemor Solveig. Jeg tror hun ble 96 ( helt forferdelig at jeg ikke husker det, jeg har allerde stått i skammekroken). Poenget er at hun holder seg veldig bra, den damen! Hodet er det i alle fall ikke noe i veien med. Lurer på om jeg er like bra i topplokket når jeg blir i den alderen? Jeg føler allerede nå at noe av hjernen har blitt til puffet ris .......... Jeg tok selvsagt masse bilder som jeg skulle vise dere, men glemte igjen kameraet hos oldemor................. hmmmmmmmm, ris............mmmmmm...... Benedicte koste seg også masse og hun fikk så mye nuss av Noah!!!!! Det har jeg sagt tidligere, men de to kommer til å bli gode venner etterhvert. Ellers hvis jeg skal være helt ærlig så tror jeg at det er Benedicte kommer til å bli sjefen. Hun kommer til å herje slik med Noah at han blir lei seg og skriker etter mammaen sin! heheheheheehh!!!!!! Men de blir like fort venner igjen altså!
Lille gullongen til mamma!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)