torsdag 28. april 2011

Pest eller kolera?

I morgen er det jo dette meget omtalte bryllupet i England, og ikke for å være sur og grinete og generelt misfornøyd med hele verden, men jeg er drittlei bryllupet allerede. Jeg skal ikke bruke mange timer av min verdifulle tid på å se noe som man godt kan skvise sammen til et sammendrag på 5 minutter. Dessuten skal jeg i begravelse, derfor tittelen " pest eller kolera". Vet ikke helt hva som er værst, jeg. Noen synes vel jeg er helt horribelt som sammenligner bryllup og begravelser, men slik er nå jeg.
Det er min gode bestemor som har dratt til de evige jaktmarker. Jeg husker med et smil barndommens overnattingsbesøk hos bestemor og Einar. Det var ubegrenset med gotteri og morro, med påfølgende dårlig mage de neste 3 dagene. Åh, for en lykke!!!!
En bra ting med begravelser er at man får møte slekt man ser altfor lite til. Både de man liker veeeeldig godt og de som fortsatt sier: åh så stor du har blitt!!! Ikke artig i min alder, altså! Ja, ja, kan ikke bare være velstand! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

  1. ledelsen på skolen jeg jobber mener lærerstaben skal stille i penklær i morgen,til ære for bryluppe....vurdere stærkt å bytte arbeidsplass.
    fru.klingen

    SvarSlett
  2. Da synes jeg du skal rappe joggebuksa til Arve, finne en fin helsetrøye og de gamleste slippersene du kan finne og så dra på jobb!!!!!Ha en fiiiiiiin dag!!!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)