torsdag 14. april 2011

Parkdress

Da skal vi våge oss ut i den store jungelen!!!!! Åh, skal dere til Amasonas eller noe slikt spennende, sier du. Nei, jeg snakker om den stooooooore parkdressjungelen. Blæææææhhhhh! Jeg er for valgmuligheter og slikt jeg altså, men noen ganger kan det bli litt for mye å velge mellom. Valgene er:
- med fòr
- uten fòr
- med litt fòr
- vanntett
- vanntett goretex
Og så var det størrelsen. Jeg vil jo gjerne at den skal vare lengre enn bare denne vårsesongen. Fordelen er jo at Benedicte ikke går ennå, så da kan jeg jo kjøpe den litt stor. Jeg får dra til butikkene og se hva de har.......
Kommer tilbake med mer info etter handleturen.
Det er jammen bra jeg har dette å konsentrere meg om og ikke alle disse konfliktene jeg ser på nyhetene hver dag......

2 kommentarer:

  1. He he... Nei, det er ikke helt lett å vite hva man skal velge. Lykke til med handleturen da :)
    KLæm Susanne

    SvarSlett
  2. Takk for det, Susanne! Det gikk heldigvis bra denne gangen! Nå "gleder" jeg meg til vi snart skal kjøpe sko...............

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)