mandag 18. april 2011

Da er vi en snartur hjemme før vi på onsdagen drar tilbake til hytta igjen. Jeg synes det er litt godt å komme hjem og dusje av seg den verste skjiten.  Det var ikke akkurat finvær, så det ble mest innetid. Men det var egentlig like greit, for da fikk vi gjort masse inne. Vi ryddet bort masse saker som vi samlet oppå loftet. Jeg trodde bare det var et lite kryploft, men det var jo kjempestort. Der kan jeg lagre masse!!!!! Så nå er det bare å begynne å dra på loppemarked. Jeg har lenge hatt lyst til å begynne å kjøpe inn ting til vi skal flytte(vet ikke helt når det blir, men ting er i alle fall i gang), men nå trenger jeg ikke vente lengre. Jeg kan jo bare lagre det på hytta!!!!! Jeg er så smart! (tviler på at Christian er enig i denne saken.....)
Kommer tilbake med mer bilder senere, kameraet ble igjen på hytta, sjø!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)