mandag 11. april 2011

Slækk søndag




Jeg våknet i mårres og tenkte: Åh, for en deilig søndag! Mannen skal være hjemme og vi skal bare kose oss alle tre! Jeg står opp etterhvert, lager melk til Benedicte og steker egg+bacon. Plutselig hører jeg en lastebil utenfor vinduet. Hva kan det være? Jeg går for å se og på gårdsplassen står søppelbilen. Hmmmm, tenker jeg, det var rart........ Og da fikk jeg virkeligheten slått ned i næpa med ei baseballkølle: MANDAG!!!!!!!!!!!!!!#(%Q#(%/=)#Q/=%(/=(/#Q/%=. Huff, det var da som pokker! Men så begynte jeg å tenke igjen( heheheheheh): Det spiller da ingen rolle hva dagen heter, jeg har jo permisjon ennå likevel. He, he, he,he,he og med det ble jeg glad igjen!!!! Forresten, god arbeidsdag til alle dere andre!!! Moahahahahaahah!

2 kommentarer:

  1. Ha ha, ja, noen fordeler skal vi da ha, vi som bare slenger hjemme...

    SvarSlett
  2. welcome to my world sweetie ;-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)