mandag 25. april 2011

påsken 2011 ( laaaaaaaaangt innlegg)

På tur med pappa

Det ble bare en skitur i år. Snøen var ganske råtten og så var det noen som datt og ødela skiene sine......




Det var ikke akkurat perfekt føre i skogen.....

Koser oss i solveggen!


Deler av stua på hytta. Jeg tror ikke jeg blir nedringt av Maison interiør akkurat, men jeg liker stilen min, jeg!




Benedicte har lært seg å vinke til det engelske giftemålet på fredagen!

Klar for tur i samme bæremeis som Christian ble bært i da han var liten





Veldig fornøyd med Reima-dressen sin!!!







Driter i å legge kabal, jeg. Mye bedre å spise kortene!!!

Vi dro oppover på onsdagen og dro hjem igjen på mandagen. Vi har hatt en strålende påske med masse fint vær. Vi har også spist masse god mat og drukket fiiiiiiin cognac!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)