onsdag 6. april 2011

Prosjekt Oldemorruter

Ja, da har jeg kommet godt i gang med teppet til Benedicte:
Jeg synes det går veldig greit, selv med min tålmodighet. Det går jo så raskt å strikke en lapp at man ser resultater med en gang. Når man blir lei av å hekle lapper, så fester man de bare sammen. Da får man litt forandring i håndarbeidet.
Det morsomme er at jeg er kanskje ferdig med 10% av teppet..........
Ja, jeg vet at det ser litt skjevt og skakk ut, men det fikser vi med litt damping, sjø!!!

2 kommentarer:

  1. så flink du er!! og det var nydelige farger du har valgt:)
    hilsen hilde

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det, Hilde! Jeg liker rosa og grønt sammen veldig godt. Tenker jeg velger de fargene til Benedictes rom etterhvert! Sammen med hvitt!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)