torsdag 3. mars 2011

God mor/dårlig mor?

Jeg fant ut i går kveld at Benedicte ikke hadde mer middagsmat igjen, så da måtte jeg ut i "finværet" i dag, da! At jeg ikke klarer å ha kontroll på noe så enkelt som mat til mitt barn..... jajajaaiaiaiiaai! Men vi pakket på oss klærne og marsjerte hele veien til butikken.(ps. jeg kan se butikken fra kjøkkenvinduet....) Og for å gjøre det enda bedre så tok jeg med panten i det samme. Så sikkert veldig lur ut på glattisen i vinden med en blå Ikea-pose blafrende rundt knærne. Heheheheehhe! Ja ja, mat på litja ble det i alle fall. Og en sjokkis til mor som klapp på skuldra. Blir ikke slankere denne uka heller, da! Som sagt tidligere: det er bra det er mye krig og elendighet der ute som jeg heller kan fokusere på enn vekta mi! Vi får se når jeg begynner på jobb igjen 2 mai. Er jo fysisk arbeid det jeg driver med, så det ordner seg sikkert til bikinisesongen. Hehehehehhe, når brukte jeg bikini sist???????!?!?? nja...................
Hmmmmmm, bake kanskje?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)