lørdag 12. mars 2011

dårlig kone

Jeg våknet som vanlig opp i 6-tiden av pludringen til Benedicte. Jeg henter henne opp av senga og tar henne med inn på rommet vårt. Vi ligger en god stund og koser oss alle tre. Christian hopper i dusjen, mens jeg lager mat til Benedicte. Idet Christian skal dra på jobb, sier han: Gratulerer med dagen!!! ............................................................................................
Og jeg er heeeeeeelt blank.......???? Jeg hører kverna oppi hodet saaakte begynner å kverne... kverne......kverne....kverne.....
HERREGUUUUUUUUUUD, vi har jo bryllupsdag i dag!!!!!!!!!!! Jeg kjente det gikk kaldt nedover ryggen!!!!!! Hvordan går det an å glemme sin egen bryllupsdag?!?!?
Ehhhh, sier jeg til Christian. Gratulerer med dagen, ja kjære!!!! 
Så nå sitter jeg her da, med verdens dårligste samvittighet! Hva skal jeg gjøre for å gjøre dette bra igjen,da? Nå skal det jo innrømmes at vi aldri har vært noen store fan av å feire slike "merkedager", men bryllupsdagen er jo litt spesiell, da. Ja, da blir det ikke pølse med mos til middag i dag, i alle fall. Jeg får tusle ned på den søndagsåpne Bunnprisen og se om de har noe lekkert som passer til å feire bryllupsdag. He,he,he,he,he, det er bra det ikke er slike ting som er viktig å huske i et ekteskap. Dette har jeg sagt tidligere også, det er hverdagen som er viktig!!!!
Smask, smask!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)