torsdag 10. mars 2011

Bytur med Mette

I dag skulle vi møte Mette i byen, på Tulla Fischer, selvfølgelig. Jeg synes det er veldig koselig å møte søstera mi på cafè. Men nå kommer litt klaging:
Vi bor i 4 etasje uten heis og det har gått kjempefint før. Flott med ekstra trim etc..........
Skikkelige fine trapper, full av hundehår....


Der bor vi!

Vogna må vi da ha i boden, siden ytterdøra vår ikke låses før etter klokka 11. Skal ikke si at det reker tyver rundt omkring i nabolaget, men man vet jo aldri. Og det var ikke akkurat en billigvogn vi fikk av svigers.....



God kledd i kulda( -1) Jeg har jo vært litt redd for å ha på Benedicte for mye klær. Overoppheting av babyer er faktisk vanligere enn du tror. Men kjenner på henne mange ganger når vi er ute og hun er bestandig akkurat passe varm! Får angst når jeg ser babyer stappa inn i fjorten lag med klær og stappa ned i en ullpose.

Knallfint vær i Trøndelag, da!!!! Kjenner det er godt å være ute, selv om det ikke er heeelt vår ennå!

Blidpia på Tulla. Mette kom rett etterpå og da koooste vi oss med masse sladder. Slik som de fleste jenter gjør.
Det kommer flere innlegg i dag. Jeg har så mye å skrive om, men i følge erfarne blogger skal du visst lage et innlegg for hvert tema... Ja,ja,jeg får gjøre som de sier!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)