torsdag 10. mars 2011

Kremmerhuset

Jeg har også vært innom Kremmerhuset i dag. Åhhhh, den som bare hadde masse penger og et stort hus!!!!! Det er jo kommet inn så mye fint! Jeg må snart begynne å jobbe igjen, altså. Får jo ikke med meg hva som kommer inn når jeg sitter her hjemme. Sparer jo penger, men det er jo ikke artig!


Så mange fine knotter. Kan jo freshe opp hvilken som helst kommode eller skap!
Fin tavle!
Er ikke så begeistret for alle disse bokstavene, jeg da, men da jeg fant en kjempestor B, så begynte barnerommet til Benedicte å ta form oppi hodet mitt......

Masse fine skilt

Veldig fine kopper, men jeg likte skapet best, jeg da!


Ja, jeg vet at jeg har tidligere skrevet at jeg synes ikke noe om slik "snikreklamering" for butikker og produkter. Men Kremmerhuset er bare en butikk jeg liker godt!!!! (og , ja, jeg jobber der fortsatt!) hehehehehehheeheheehheheh!!! Men de vet ingenting om bloggen min, altså! I så fall snikleser de den. Og det er greit altså!!!hehehheheh!!!!!

1 kommentar:

  1. Blir dårlig bare jeg ser bildene ;-)
    Gleder meg til jeg får meg kåk sånn at jeg kan handle inn sånn ting igjen :-D

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)