tirsdag 8. mars 2011

luftsmerter

Vi hadde lagt Benedicte som vanlig i 7-tiden. Klokka halv 10 hørte vi at hun våknet og vi gikk inn for å se. Jeg så hun hadde skikkelig vondt. Vi tok henne opp og gikk litt med henne i armene, men hun fortsatte å gråte, eller skrike, vil jeg si. Christian sa vi måtte legge henne ned på stellebordet og ta av henne bleien. Han sa vi måtte klemme litt forsiktig på magen og bøye føttene hennes bakover. Etter noen minutter begynte hun å prompe masse. Hun gråt fortsatt litt, men Christian gikk litt med henne i armene sine. Og sa plutselig kom det et smil!!!!!!! Han er ikke så dum, han mannen min, altså!!!!
Luft i magen er vondt til en liten stakkar:(
Fikk også melding fra Line i går som lurte på om jeg ville være med ut på lørdagen. Jeg er med! Eneste aberet er at Christian har jobbhelg. Da får jeg ikke dratt før han kommer hjem. Jeg kan ikke bli sånn supersen, heller, siden jeg skal opp tidlig med Benni på søndagen. Men jeg trenger å møte venninnene mine innimellom. Selv om det bare er for noen timer. Kunne jo har ordnet barnevakt for Benedicte, men jeg synes det blir litt feil, jeg sjø. Sikkert mange som er uenige med meg, men det bryr jeg meg ikke om. Jeg vil være hjemme sammen med henne mens hun er liten. Er jo Christian hjemme, så drar jeg gjerne ut!!!!! Dette er i alle fall Christian og jeg enige om. Det blir jo annerledes når hun blir eldre, men før barnehagealder så mener jeg at hun har det best sammen med foreldrene. Det er jo ikke sånn at hun ikke er sammen med andre mennesker, tvert om. Vi har vært opptatt av at hun tidlig skulle bli vant til andre mennesker, sammen med mamma og pappa. Så sånn er det! Men jeg gleder meg til å treffe jentene, da!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)