torsdag 3. mars 2011

Barnehageplass

hallo folkens!!!!

Flink til å sitte selv, nesten.....


Ble trøtt av all sittinga!!!
Da har vi fått barnehageplass til Benedicte med oppstart 1 august. Det blir nok en spennende tid for oss alle tre. Jeg mener barna har stort utbytte av å være i barnehagen, spesielt de som ikke har søsken. Jeg hadde det helt konge i barnehagen, eller lekepark som det het den gangen. Og spesielt tøft når pappa kom og hentet oss i barnehagen i meieribila. Da ble alle de andre misunnelige, da! Jeg tror det kommer til å bli litt rart å overlate henne til andre mennesker. Vi har jo vært limt sammen siden fødselen. Jeg får heldigvis litt trening i sommer da Christian skal være en del hjemme sammen med Benedicte. Jeg vet ennå ikke hvor mye ferie jeg har igjen ennå. Enten 4 uker eller 9......
Vi håper på 9! Jeg begynner i alle fall på jobb 2 mai. tjohoo..............

4 kommentarer:

  1. Lillegull her startet også i barnehage rett før 1-årsdagen, og har storkost seg siden! Og JA, det har de utbytte av, er min mening! :D

    SvarSlett
  2. Hu e jo så vakker den dattra di da....gleder meg veldig til å få hilse på lilletuppa:))))))hvilken str bruker hu i klær nå???
    Fru.Klingen;)

    SvarSlett
  3. ps:jeg å vil ha en sånn bloggliste.hvordan får jeg til det da??
    Klingen

    SvarSlett
  4. Tusen takk for det, Hege! Hu er en riktig godklump!!!!!! Og hun er allerede i str. 74, snart 80. Vokser og gror, sjø!!!!!!
    hvordan lage Blogliste sender jeg deg på facebook. Vi gleder oss til å treffe dere snart!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)