torsdag 24. mars 2011

fint besøk

Da har vi fått lille Elisa på besøk. Hun er så søt! Men jeg merker jo raskt at det ikke er jeg som er den store favoritten her i familien. Det er Christian for alle penga der i gården. Når han går på do så begynner hun å klynke med en gang. Christian dro like over 6 i mårres og da ville jo ikke Elisa  sove noe mer! Hun satt bare ved døra og kikket bedende på meg: "kommer han snaaaaaaart tilbake?" ai ai ai ai, dette kommer til å bli en laaaaaaaaaaang dag....... I tillegg må vi holde Otto og Elisa fra hverandre siden de ikke har et elskelig forhold akkurat. Tenkte at jeg kanskje skulle ta oss en tur i dag slik at Elisa fikk trimmet litt( jeg også, ja!) men i dette været her så tror jeg vi holder oss inne, gitt. Vi har jo stooore planer om å dra på hytta i dag, men det ser litt mørkt ut. Vi kommer oss ikke avgårde før etter kl 4 og da vil det være mørkt når vi kommer fram. Og det synes jeg ikke er noe gøy når det er masse snø og kaldt. Vi får se hvordan det er når Christian kommer hjem. Vi kan i alle fall ikke ha Elisa og Otto i samme leilighet i hele helga. Da tror jeg Otto får nervøst sammenbrudd.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)