fredag 4. mars 2011

giveaways

Jeg skal innrømme med en gang at jeg har blitt en ganske ivrig bloggleser mens jeg har vært hjemme med Benedicte. Jeg leser sikkert 20 blogger hver dag(mye?). Og jeg lurer på en ting? Hva er det med alle disse "giveaways" og masse reklame? Er det sånn at bloggerne får penger og gaver fra leverandører for å snakke helt tilfeldig om disse produktene på bloggene sine? Jeg skjønner det er slik med disse småripsbloggerne og fotballfruen, men jeg trodde ikke det var slikt blant oss "vanlige" bloggere...... muligens en tanke naiv, jeg?
Jeg lover i alle fall på ære og samvittighet at dere som leser bloggen min aldri kommer til å få noen giveaways og "billige" anbefalinger av produkter og annet. Jeg kan kanskje snakke varmt om Kremmerhuset(hvor jeg jobber), eller Ikea( som jeg handler masse hos uten å få noe) eller andre kupp jeg har kommet over. Lover,lover,lover!!!!!!!  Og hvis jeg noen gang skulle slumpe til å få noe fra noen, så kommer jeg til å beholde alt selv, så sånn er det! Nå har vel ikke jeg en slik popisblogg, akkurat, så jeg tror postkassen fortsatt kommer til å inneholde mest vinduskonvolutter...... Ja, ja, sånn går nå dagan, som vi sier!
Men hvis det er noen som virkelig har prøvd noen bra produkter, så er jeg veldig interessert i å bli tipset om det, altså. Er jo åpen for å prøve nye ting!




2 kommentarer:

  1. Hei, og takk for koselig hilsen på bloggen min!:o)

    Ble helt grønn av misunnelse når jeg leste at du jobber på Kremmerhuset! Ja til Giveaways hos deg sponset av arbeidsgiveren din! ;D
    Heldigvis har vi Kremmerhuset her også, tilbringer en del siklende timer der... kan ikke handle alt jeg har lyst på, da ville det blitt bra fullt her, ja! :D

    Ha en finfin helg!

    SvarSlett
  2. Så bra at det gikk bra med litjpia i barnehagen! Vi er jo ganske spente, men jeg tror hun kommer til å stortrives!!!
    Jeg handler min kvote og mer på Kremmerhuset, jeg også. Vi bor i liten leilighet akkurat nå, men om et års tid flytter vi forhåpentligvis inn i et større hus. Tenk på alt jeg kan kjøpe da!!! Gleder meg!!
    kanskje ikke så dumt med giveaways, likevel! heheh, men da skal alle få!!!!! God helg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)