torsdag 17. mars 2011

I går var vi på koselig besøk til bestemor og bestefar. Bestefar var ikke hjemme da vi kom dit, men han var snar til å dra fra jobb da Benedicte sendte ham en sms. De må tidlig krøkes disse små, slik at de henger med i teknologien som raser avgårde.

Jeg har også vært på salg til Nøstebarn!!!! Blir varm i kroppen når jeg kan gjøre et kupp på Nøstebarnklær. Noen begynner vel å bli lei av maset om Nøstebarn, men det får så være
Jeg fikk tak i rød ullfleecedress (2 år), lilla ullfleecejakke (1 år) ullbody med kort arm (1 år) ullfleecelue. Jeg kjøpte også mokkasiner i skinn. Benedicte er så flink til å få av seg strømpene når vi er på tur, blir jo iskalde på et nanosekund, disse smålabbene. Mokasinene har knyting, så da skal det bli vanskelig å få de av. Men hun klarer jo det meste, da.........

Vi har også vært en snartur innom mormor. Hun skal reise til Afrika i sommer, gale damen!!!! Synes hun er tøff, jeg!
Nå er det maaaaaaaaaseeeeee husarbeid som roper på meg! Baaaasiiiiiiijjjsss!!!!!

2 kommentarer:

  1. Så arti å lese bloggen din altså :) Benedicte er bare utrolig nydelig :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Takk for det, Tove!!! Er ikke så langt unna disse godingene dine, heller!!!!!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)