onsdag 27. juli 2011

tilbake til hverdagen

Da føler jeg at jeg er tilbake i hverdagen igjen. Jeg har absolutt ikke hatt lyst til å blogge de siste dagene, jeg har vært helt tom for ting å si. Jeg har heller kost meg med familien min og gitt de masse klemmer.
Jeg har brukt den siste timen til å lese alle bloggene som har kommet i dag. Og jeg må bare si at de er godt å lese om "vanlige" ting igjen. Jeg kommer aldri til å glemme 22 juli 2011, men man skal også fortsette med sitt eget liv uten å føle at det er feil på noen måte. Alle reagerer ulikt på sorg og vi har alle vår egen måte å takle dette på. Gjør det som føles riktig for deg:)


Vi har vært litt småsjaber hele gjengen den siste uka. Snørrat og feber!!!!! Vi har vært ei natt på hytta, men jeg synes det er bedre å være hjemme når man ikke er i form, jeg!
Benedicte har sovet litt dårlig, men jeg tror hun er på bedringens vei nå.

En gladnyhet er at Christian har fått ny jobb!!!!!!! Han har fått fast 100% stilling som sykepleier!!! HURRA,HURRA,HURRA!!!!!!! Og vet dere hva det betyr?  Vi må løøøøpe til banken og spørre: Hvor masse penger kan vi fåååååååå?!?!?!??!?!??!??! Vi vi ha hus!!! NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!
Ja, kanskje jeg blir en sånn fancyschmancy interiørblogger etterhvert........................
Thi hi.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)