lørdag 30. juli 2011

HURRA FOR MEG!!!!

Ja, i dag har jeg igjen bursdag...... hurra........
Etter man runder 30, så synes jeg ikke det er så stas med disse bursdagene lengre, jeg altså..... Jeg føler meg ikke tilfreds med det tallet, liksom. Jeg er ikke redd for å bli gammel og skrukkete, men når skal dette tallet passe med det tallet jeg føler på innsiden? Det er det fortsatt 27 som gjelder, assa!!!


Vi har i alle fall bare kost oss her hjemme i dag:
Vi har lest bøker, sunget sanger og bare hatt det fint.
Nå koser jeg meg med denne:
Og venter på at Christian skal komme hjem slik at vi kan spise en bedre middag. Litt sent, men det er jo tross alt lørdag. Selv om man har blitt kjempegammel så kan man spise middag til en annen tid en gang i blant. Og man trenger heller ikke legge seg etter Dagsrevyen, heller:)

God kveld, folkens!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)