tirsdag 12. juli 2011

nye innkjøp

Da har vi kommet hjem fra en snartur på hytta. Vi dro oppover i går mårres og kom hjem i dag. Vi våknet i 6-tiden og var ute på tur kl 8.

 
Fine blomster



4 tenner!!!

Verdens mest uskyldige pike.......

Etter turen vasket vi hele hytta og dro hjem. Vi tenkte å dra innom Ikea på turen hjem, men fant ut at det ikke var plass i bilen til det vi skulle kjøpe, så vi måtte hjem en tur først og laste av. Så dro vi på Ikea og det må ha vært det korteste Ikeabesøket noengang.
Vi var der i maks 5 minutter! Begynner å bli ganske dreven, altså.
Vi kjøpte denne:
Nå har jeg bare slengt noe greier inni hylla så den ikke skulle se helt naken ut. Men dette gir jo egentlig grunnlag for mer Kremmerhusshopping, spør du meg. De har jo så mye fint stæsj!!!!!!!
Nå skal vi ta en tidlig kveld, det har gått i ett i hele dag:) God kveld!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. For oss som er dreven på IKEA-shopping kan handelen gå både raskt og smertefritt ;)

    Så nydelig snuppa er med 4 tenner :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Ikea blir jeg ALDRI lei av, men av hensyn til mannen så kan jeg ikke være der i timesvis når han er med:( Men jeg koser meg fint når jeg er alene,da:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)