lørdag 16. juli 2011

Sovehjerte

Jeg har nå fått ei lita jente som kun sover en dupp på dagen, ikke to som hun har gjort fram til nå. Det som er bra (synes jeg, i alle fall) er at hun sover like lenge likevel. Det er mellom 2 og 3 timer hver dag. Og hva skal jeg finne på da? Er ikke vant med flere timer egentid, sånn midt på dagen? Så jeg tror faktisk jeg må begynne på et nytt håndarbeidsprosjekt, jeg. Og siden jeg likte heklingen så godt, så tror jeg at jeg skal holde meg der. Jeg har veldig lyst til å lage et pledd til stua. Gjerne i litt blågrålilla..... Men bomull eller ull? Har litt lyst til å prøve bomull denne gangen. Dessuten skal jeg lage et babyteppe til, men jeg vet ikke hvilken farge ennå...... Og nei, det er ikke jeg som skal ha baby, nei. Mer enn det skal jeg ikke si, heheheh!
Jeg vil jo etterhvert ha flere barn, jeg også. Men etter alle prøverørsforsøkene vi måtte gjennom for å få Benedicte, så skal jeg være forsiktig med å "forlange" flere. Men på en måte så synes jeg hun fortjener å få søsken også. Å være enebarn høres så stusselig ut. Jeg husker da pappa døde, hvor godt det var å ha søsken. At man ikke blir helt alene når foreldrene en gang "vandrer heden". Nå har jeg ennå kjempegode mammaen min, altså, så jeg skal ikke klage. Men det jeg vill fram til var at søsken kan være godt å ha i alle faser i livet:)

Næhhhh, må vel bare vente på at hun lille som sover snart våkner. Da skal vi rusle en tur på butikken. Kjøpe middag til pappa som jobber 12-timersvakt i dag. Kanskje noen øl til mor som skal kose seg på Solsiden i kveld. Gleder meg!!!!!!
Bildet er rappet fra en blogg, men jeg vet ikke hvilken! Så beklager for stælinga, men jeg klarte ikke å la være, sjø!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)