mandag 4. juli 2011

Barnesko

Hjeeeeeelp! Jeg skal kjøpe Benedictes første sko og aner ikke hvor jeg skal begynne hen! Som førstegangsmor så er man jo hysterisk redd for å gjøre noe gæli. For tenk om jeg kjøper feil sko og hun må gå med spesialsko resten av livet? Det er jo en hver ung kvinnes rett til selv å ødelegge bena sine på supervakre/supervonde sko, det skal ikke en mor få lov til å gjøre.....
Jeg har litt lyst på disse:
Bildet er fra http://www.anglulus.dk/
Jeg synes de er veeeeeeeeldig fine, altså!!! Og de får veldig mye skryt over alt. men 649 spenn, liksom? Er ikke det litt dyrt, da?
Eller disse to:

Vanskelig, altså!!!! Det er jammen bra man ikke møter slike store utfordringer hver dag!!! Er jo rart hvordan mødre med flere barn i det hele tatt får tid til å gjøre noe som helst, når jeg har sååååå mye å gjøre med bare en.......
Og ja, en snert av ironi i dette innlegget.
Men jeg tar gjerne i mot tips om sko, altså:)

2 kommentarer:

  1. Det er faktisk best for barn å gå barbeint - da får de bedre balanse, og de griper faktisk underlaget med fotsålene sine. Men selvfølgelig trenger de sko etterhvert. Og det er ikke lett det er med sko. Noen barn har smale føtter, andre har brede. Og sånn er det med skomerker også - noen er bredere enn andre. Mitt beste råd er å dra til en skobutikk og få tips og råd der.

    SvarSlett
  2. Takk for tipset, Pia! regner med du har hatt noen "skorunder", hehehe! og det sko for utendørsbruk jeg skal ha. Inne er det barbeint som gjelder:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)