fredag 8. juli 2011

Ikea igjen

Da har jeg vært på Ikea igjen og handlet fine saker til leiligheten. Jeg skulle jo egentlig vente med å kjøpe mer møbler til vi flyttet på Stubban, men jeg klarer jo ikke å vente! Jeg liker veldig godt denne serien fra Ikea, Hemnes. Ja, jeg vet at "alle" andre har den, men jeg kan jo ikke velge møbler ut ifra hva alle andre har og ikke. Jeg må velge det jeg liker, jeg. Jeg skal jo blande mye av det nye fra Ikea med gamle møbler. Og da blir det en bra miks til slutt, sjø!
Nå står hjemmelaga pizza i ovnen og jeg skal bare kose meg i kveld. Christian har nattevakt i helga og det liker jeg dårlig. Jeg er ikke husredd eller noe slikt, men jeg får bare ikke sove alene. Otto er jo borte også..... Ja, ja, et lite glass rødvin hjelper sikkert på:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)