mandag 4. juli 2011

Jeg merker veldig godt at bloggelysten er større når jeg går hjemme og ikke er på jobb. Har mer overskudd og får gjort mye mer her hjemme, kjenner jeg. Jeg er ofte sliten nå jeg kommer hjem fra jobb. Nå er jo jobben min ganske fyskisk, men det er ikke akkurat tungt kroppsarbeid fra 8-4, lissom. Men det er ikke så mye overskudd igjen når jeg kommer hjem. Jeg bruker all tiden min på Benedicte når jeg kommer hjem. Jeg er ikke hjemme før nærmere 5, og hun legger seg i 6/7-tiden, så det er ikke så mye tid vi får sammen. Og etter at hun er i seng så skal jeg få gjort alt det som må gjøres i huset. Nå har jeg en mann som er ganske flink til å gjøre ting hjemme, men slikt som klesvask og sånn liker jeg best å gjøre selv. Og selv om vi er bare 3 så blir det litt å vaske. I alle fall hvis du gjør som meg: vasker når vi ikke lenger har noe rent å ha på oss:) Heldigvis så har jeg tørketrommel slik at jeg kan gjøre all klesvasken ferdig på en dag.

I dag våknet Benedicte kl 0630 og da fikk hun melken sin. Og nå har vi lekt sammen i 2 timer og da kan vi spise frokost. Grøt til Benedicte og omelett til mor. Hva skal man finne på i dag, tro?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)