mandag 4. juli 2011

ferie

Da er jeg i gang med min første feriedag i uke 1. Jeg skal ha 5 uker ferie og det kommer til å bli sååååå godt! Nå skal det sies at jeg har bare jobbet i 2 måneder etter at jeg begynte på jobb etter mammapermisjon, men det er jo godt med enda mer fri, vel?
Og hva er det beste å gjøre mens Bendicte sover duppen sin? Jo, skrive og lese blogg!!!!!! Blir jo litt hekta på derre blogginga. Jeg merker at når vi kommer hjem fra hytta, så gleder jeg meg til å lese alle bloggene. Kanskje jeg har fått en kommentar eller to.......
Nå er jo ikke jeg den mest besøkte bloggen, men det er jo ikke derfor jeg blogger. Mest for å holde styr på hverdagen min! Og å skryte av avkommet mitt selvsagt!!!!!!!!
Nå er det visst noen på soverommet som gjerne vil ha min oppmerksomhet!!!
PS! Det blir Kremmerhusramme i giveawayen, ja..........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)