søndag 31. juli 2011

I dag har Benedicte og jeg vært på kjempelangtur. Jeg tenkte jeg skulle få henne til å sove litt i bæremeisen mens vi gikk. Hun hadde sovet så lite på formiddagen. Jeg fant ut at vi skulle gå til Vikhammer og kjøpe oss noe å drikke. Jeg klarer ikke å bare gå på måfå, jeg må ha et mål. Så vi gikk dit og på vei tilbake så tenkte jeg at hun ville sove. Nei, like blid og våken hun. Jeg tenkte at jeg skulle bare gå til hun sovnet. Det endte med at vi var ute i nesten 3 timer. Og hvor lenge sov hun? Nada!
Det fikk jeg betale for når hun skulle legges til kvelds. En smule overtrøtt, sa de. Det er første gangen jeg har latt henne sutre seg i søvn. Vanligvis tar jeg henne opp i noen sekunder og legger henne ned og da sovner hun. Men hun nektet plent i dag altså. Er jo så uvant å ha en unge som ikke vil sove til kvelds. Blitt litt bortskjemt, sjø!!!!!

Ja, ja, dette ble et skikkelig mammainnlegg, men det er jo slik hverdagen min er for tiden. Neste mandag er det tilbake i full jobb igjen. Basj....... men jeg skal nyyyyyte den siste uken først!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Nyt siste uka!
    Ikke alltid lett å få dem til å sove, nei...
    Og gratulerer så mye med vel overstått bursdag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)