onsdag 13. juli 2011

FERDIG!!!!!

Da er endelig teppet til Benedicte ferdig!!! Jeg rakk det før bursdagen hennes som er på fredag. Mange timer har gått med og jeg har koooost meg i 90% av de. Og, tro det eller ei, nå skal jeg lage et teppe til stua!!! Men det blir litt anderledes, da!
Stort, ja!!!!!

Pent dandert på en puff

Dobbelt......

På sin midlertidige plass i hylla:)
Nå skal jeg planlegge bursdag til Benedicte. Jeg har det meste klart, jeg må bare kjøpe inn alt! I morgen blir den store kakebakedagen!!! Tjo ho!!!!!!!!!

4 kommentarer:

  1. Så utrolig fint det ble!!! Flink er du :)

    Tove

    SvarSlett
  2. nyyydelig!
    jeg skal også lære meg å hekle bestemorsruter!
    Det er allerede bestemt!

    SvarSlett
  3. Takk, takk!!! Det er så artig!!! Jeg kikket på bloggen her: http://www.frumaela.com/2011/02/oppskrift-pa-bestemorruter.html
    Og det er med video, slik at sånne som meg kan lære seg håndarbeid:)
    Lykke til!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)