søndag 14. august 2011

premiere league

Da har mannen fått viljen sin...... han har endelig fått tv2 barclay premiere league!!!! Dette har vært et diskusjonstema hjemme hos oss en stund. Jeg mener det sees nok fotball i heimen fra før og er ikke så interessert i å se mer. Jeg liker fotball, jeg altså, men Strømsgodset mot Start er ikke så spennende. Men så begynte jeg å tenke litt: det er jo mye mer spennende å se engelsk fotball enn norsk. Mye mer action, penere spillere( ikke de engelske, nei, men de har en del fin import, sjø!). Så da fant jeg ut at det var greit med PL ( alle kule forkorter)... Og blir det nå slik at jeg synes det blir forferdelig kjedelig eller at jeg ikke har nok vin/øl til å se flere kamper pr uke (for vi må jo fortsatt se RBK) så har Christian kjøpt pvr-dekoder til soverommet. Så da har jeg masse kanaler der også som jeg kan bestemme over selv!!!!!! For en lykke!!!!!
God søndagskveld!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Sjøl om det høres suspekt ut, ville jeg nok heller sitte å se sammen med deg enn på PL i stua.... my annet fint ja... som TOP GEAR, Fifth Gear etc... you name it...

    SvarSlett
  2. Takk for det! Men skal jeg være helt ærlig, så er det noen ganger litt godt med alenetid i hverdagen. Og Top Gear er knall!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)