fredag 12. august 2011

Da ble det endelig helg igjen, da!!!! Jeg skal kose meg med Benedicte og pappa, stakkars, må på jobb.
I dag hadde jeg min andre time til kjeveknuseren. Det gikk greit, men det kjennes ut som jeg har fått juling, da. Ja, ja, jeg døde jo ikke.......
Jeg var også en tur til blodbanken og donerte en kvartliter. Da får jeg sånn god og fin samvittighet etterpå, skal ikke så mye til, sjø:) Nå skal vi spise kveldsmat: ostiss og te( ostesmørbrød). Er vel kanskje litt 80-talls med ostiss, men jeg så Nigella laget det her en dag. Og hvilken ost brukte hun? Jo, det var Jarlsberg, det, akkurat som meg. Så egentlig er jeg ganske sånn mattrendy, jeg:) 

Er det bra nok for henne, så er det bra nok for mef. Kan forresten anbefale denne kokeboken. Den er ikke stappfull av oppskrifter, men full av gode historier og tips:)

3 kommentarer:

  1. ostesmørbrød er diggings!
    og det finnes sikkert mange varierte måter å lage det på ja!

    ha en finfin helg!

    SvarSlett
  2. Ostesmørbrød er knallgodt! Jeg lager mine i stekeovnen, da ble brødet så godt å sprøtt! Mmmm...

    SvarSlett
  3. Ostis MÅ lages i stekeovn, micro er for tullinger!!!!!
    Ha en fin helg begge to!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)