lørdag 13. august 2011

italiano

I dag blir det italiensk dag hos oss, i matveien i alle fall. Eller, italiensk på min måte da. Vi skal kose oss med Mozzarellasalat til lunsj:
Min ser ikke akkurat sånn, jeg har bare slengt alt i en bolle. Men det smaker helt himmelsk, gjerne med nystekte baguetter til ( mine er tinte rundstykker fra Rema....)

Og til middag blir det spagetti carbonara. Eller, det er vel egentlig ikke helt carbonara da jeg ikke bruker egg og bacon i. Og i følge noen italienere så skal det aldri være fløte i en carbonara, men det har jeg. Masse fløte!!!! Og jeg bruker hamburgerrygg som kjøttkilde, jeg. Og bøttevis med parmesan!!!!!!!! Og en ruccolasalat med olivenolje og balsamicoeddik til. Nam,nam,nam!!!! Veldig lettvint og veldig godt!!!! Det tar ikke lang tid å lage heller, maks 10 minutter:)
Bueno apetitio!!!!!

1 kommentar:

  1. Nam nam nam :) Hørtes godt ut begge deler spør du meg :)

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)