mandag 22. august 2011

helt om natta, helt om dagen

Ah, for en bryllupsfest!!!!!!! Sliten i danseføttene og skravelkjeftenHe, he, he!!!! Jeg fikk snakket masse med søskenbarna mine som jeg ikke har snakket ordentlig med på mange år, så det var artig:)
Jeg skal ikke legge ut noen bilder, det får brudeparet styre med selv.
Nå er jeg ganske sliten. Jeg hentet Benedicte i barnehagen og vi dro rett til Bebito for å få service på vogna hennes. Den er nemlig helt umulig å legge sammen. Dama der mente vi hadde bøyd "armene" på vogna slik at den ble skjev og ikke gikk an å slå sammen mer. Ehhhhh, jeg er ganske sterk, altså, men hardt stål klarer jeg ikke å bøye. Huff, jeg blir såååå leiiiiiii......... Hun skulle i alle fall få servicemannen til å se på den og finne ut hvor mye det kom til å koste...... Jeg ringte Christian etterpå for å fortelle hva som hadde skjedd. Ble ikke akkurat blid, han heller. Nå skal vi ikke ta sorgene på forskudd, vi får se hva de finner ut i morgen........
Nå er det egg og bacon som står på menyen, christian jobber til 10.

1 kommentar:

  1. Utrolig at de kan si at DERE har bøyd stålet på vogna! Håper de finner ut av det og at alt ordner seg på best mulig måte for DERE ;)

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)