torsdag 11. august 2011

I morgen er det time nr 2 hos fysio. Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg. Jeg har hatt skikkelig vondt i kjevene i hele dag og måtte til slutt ta en tablett. Jeg blir jo så veldig fjern av disse pillene, men jeg gidder ikke ha vondt. Skal ikke klage så mye jeg altså, jeg bare sier det i tilfelle noen lurer på hvorfor jeg er grinete.......

Jeg hadde bakt sjokoladekake til gutta på jobb i dag, det tror jeg smakte. Jeg prøvde en ny glasur med o`boy i. Den var helt nydelig, smakte slik som jeg husker fra barndommen. Selve kakebunnen var helt ok, men kanskje litt smakløs. Men kake er kake:)

Det ser ut som Benedicte trives i barnehagen. Hun leker seg og sover duppen sin før Christian henter henne i 1-tiden. Da blir det mellom 4 og 5 timer i barnhagen den første tiden og det tror jeg går greitt. Det er heldigvis ganske sjelden hun kommer til å være full dag i barnehagen. Det blir vel 8-15 de dagene Christian jobber tidlig, og så blir det vel levering litt senere de dagene han jobber sent. Da henter jeg kl 4. Kommer til å gå så fint!!!! Men jeg ser fram til den dagen vi flytter på Stubban. Da kommer jeg til å bruke 10 minutter på vei hjem istedet for 1 time. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)