tirsdag 23. august 2011

jaddaaaaa...

Early one morning, just as the sun was rising....

Da er dagen allerede i gang. Klokka har blitt kvart over 6 og jeg er ferdig med dusj og frokost. "Blitt vekket av Benedicte", sier du? Nei, dette er helt av meg selv. Denne lille timen om mårran er gull verdt for meg. Jeg får dusjet i fred og ro, spist havregrøten min mens jeg blir leser aviser på nett. Herlig!!!!!
Nå skal jeg vekke Bendeicte og Christian og si at det er frokost. Benedicte får grøt og Christian får smøre seg brødskive selv, hehehehe!!!
Ha en flott dag!!!!

3 kommentarer:

  1. Ah, misunnelig på det der at du må vekke veslejenta! Lurer på om det noensinne blir nødvendig her i huset?...

    SvarSlett
  2. herlig med b-menneske-barn!!
    det har jeg også..arv fra sin mor!
    klem!

    SvarSlett
  3. For å kunne vekke litjtuppa så krever det at jeg må stå opp først, heheheh. Og det er ikke lett siden jeg er sånn ABmenneske (villeggesegtidligogståoppsent) Men det går på et vis, men jeg har ikke sett noen bra tvserier det siste året, da. Drømmehagen og Fiffi er jo ikke akkurat stimulerende for mitt intellektuell...... (ble det stavet riktig?!?!)
    Ha en flott dag begge to!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)