lørdag 13. august 2011

Hun løper!!!

Da er det offisielt: vi har ei lita tuppe som går!!!!! Eller retter sagt, løper!! Fram og tilbake på stuegulvet uten å holde seg fast i noe:) Det virket som hun knekte koden i går mårres. Plutselig var det så enkelt å gå. Og mamma er rørt og nesten litt på gråten.......... Tøysete vi er noen ganger, altså:)

I dag skal vi bare slappe av. Jeg synes jeg ser Benedicte så lite i løpet av uka. Jeg ser henne litt om morningen før vi leverer henne i barnehagen og da ser jeg henne ikke før jeg kommer hjem ca 5. Da får vi en time sammen før hun skal legge seg i 6-tiden. Da synes jeg det er viktig at vi gjør mest mulig sammen i helgene, jeg da. Vi har ikke noe program, vi skal bare kose oss sammen:)

Christian har tidligvakt i dag og vi skal lage pizza til han kommer hjem. Da blir han sikkert glad!

God søndag, alle sammen!!!!

2 kommentarer:

  1. He he, ser henne for meg:) Når de løper, blir det full fart. Og så klatrer de og hopper og ruller...Men etterhvert har de god kontroll, og jeg slipper å være livredd hver gang de skal slenge seg i sofaen eller gå i ei trapp...

    SvarSlett
  2. Hoff, ja!!! Vi har vel en angstfylt, men herlig tid foran oss!!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)