fredag 19. august 2011

pjuska

Åh, for en lang dag!!!! Den begynte i natt med at Benedicte var skikkelig tett i nesa. Hun skrek og skrek og snørra bare rant. Hun fikk sove i vår seng, men hun våknet hele tiden av at hun ikke fikk puste ordentlig. Så det ble heller lite med søvn i natt. Hun har heldigvis vært bedre i dag, så vi krysser fingrene for at hun får sove hele natta igjenom.
Jeg sov kanskje en time til sammen og kl 0530 måtte jeg stå opp og dra på jobb. Jeg jobbet bare fram til lunsj og da var det rett til kjeveknuseren. Det begynner å bli bedre, men jeg får så innmari vondt i hodet etter behandling. Det betyr vel at det fungere, tenker jeg.
Det ble litt mye klaging her akkurat nå, men det må bare ut slik av vi kan finne på noe annet å gjøre etterpå.
Jeg fikk tak i en kjole som jeg skal ha på meg på bryllupsfest i morgen. Jeg gleder meg, men er litt lei meg for at Christian ikke kan være med. Han må på jobb, desverre:(
Her er kjolen jeg kjøpte, fin ja? Den ble kjøpt på Emma House, de har masse fint!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)