tirsdag 28. juni 2011

Ugly kids

Da har jeg brent av noen skattekroner!!!!!!!!!! Jeg har tenkt på å kjøpe disse klærne til Benedicte lenge og nå slo jeg til! Det var jo salg på to av artikklene.

PS! Bildene er rappet fra http://www.uglycc.com/

Jeg kjøpte jo selvsagt ikke blå, da, men rosa og rød!!!!! Hun kommer til å bli så fiiiiiiiin! Og ikke minst kul. Jeg vil også klær som ser ut som en melkekartong!!!!!!!
I dag jobber Christian sent igjen, så jeg har hentet Benni på Stubban. De var så snille og kjørte oss hjem også!!!!!!! Blir samme opplegget i morgen også, men på torsdagen skal jeg levere igjen. Skal si det blir godt med ferie fra fredagen. 5 uker ferie, jeg sjø!!!!!!! IN YOUR FACE, lissom! He, he,he!!!!!
I morgen reiser min mor til Afrika, gale damen!!!!!!!!!! Ønsker henne en kjempefin tur!!!!!!!!!!!!!!!
Nå skal jeg kose meg med masse blogger og nyte stillheten!!!!!!!! En kald pils, kanskje?????

Ps! Noen som er hypp på en giveaway med fine ting fra Kremmerhuset? Har jo sagt at jeg skal ha giveawayfri blogg, men det er vel lov til å endre mening, vel?

7 kommentarer:

  1. Stilig. Hun kommer til å bli knalltøff i de klærne :)
    God sommer ønskes deg.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  2. veldig klar for giveaway! Elsker kremmerhuset :D

    SvarSlett
  3. Stilig! Altså på småttiser, men det dukker nok noen in heldress med slikt mønster på prixen en dag skal du se :))

    SvarSlett
  4. He, he, he, heldress på Prix`n..... alt er mulig i Malvik, Line C.
    Da skal jeg prøve å lage en kul giveaway, Line!
    Takk for, det, Susanne! Og "god" ferie til deg også:)

    SvarSlett
  5. Hehe, de er så kule de klærne! JEg har sett de to som står bak merket på messe i Lillestrøm, og de ser akkurat ut som to som produserer merkeklær for stygge barn! :)

    SvarSlett
  6. Hei Mariann! Velkommen innom!!!! Jeg digger klærne og kan nesten ikke vente til de kommer i posten!

    SvarSlett
  7. Ugly clothing er dødskule. Har bodyen i den blåfargen til guttungen.
    Yes, vi er klare for give away. Kremmerhuset er jo bare topp. ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)