mandag 6. juni 2011

gave til meg selv + hemmligheter

Syntes jeg fortjente en liten gave siden jeg er så snill og grei:) Kjempefin presskannekopp fra Bodum og nyyyyyyydelig te fra Kremmerhuset. Teen finnes i mange gode smaker, jeg liker blåbær best! Og den store hemmligheten jeg har snakket om i tidligere innlegg, er at Kremmerhuset snart skal åpne nettbutikk!!!!!!!!!! Hurra, hurra, hurra!!!!!!!!!! Tenk at alle i hele Norge kan kjøpe nydelige Kremmerhusvarer heeeeele døgnet! Jeg vet ikke helt når butikken skal åpne, men jeg kommer tilbake med mer informasjon fortløpende!!!!!!!
I mens kan dere jo se http://www.kremmerhuset.no/ for å se hvor mye fint som finnes i de vanlige butikkene våre. Da var dagens reklamering unnagjort! Nå er det blåbærte og den nye utgaven av KK som gjelder. KK har denne gangen et ekstra bilag fra Sweet Paul.
http://sweetpaul.typepad.com/  Alltid masse snacks å finne her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)