onsdag 29. juni 2011

Sommeren er her!

Diiiiiiises, for en varme! Og det er ikke sol engang. Jeg skulle hente Benedicte på Stubban etter jobb og da må jeg gå opp verdens bratteste bakke ( nesten ,i alle fall) . Det rant svette av meg da jeg kom på toppen!!!!!!! Skikkelig kvalm og ekkel! Kanskje hjulpet litt å trene litt mer og kanskje gå ned noen kilo? Ahhhhhhhhhh, såååååå kjedelig!!!!!!!! Noen må være tykk, så andre kan være tynne!!!! Sånn er det bare:)
Nå skulle jeg egentlig legge ut masse fine bilder av min superlekre sommerkropp, men desverre så er det litt trøbbel med bildegreiene til Blogger for tiden. Ja, ja!!!!!!

I morgen skal jeg til frisøren!!!!!! Klippe bort MASSE hår. Jeg har jo en hårhjelm som ikke ligner grisen, så det skal bli godt å få tynnet ut litt. Dessuten elsker Benni å lugge meg skikkelig hardt i håret, så hardt at tårene spretter til mor. Au,au,au,au!!!!!!

Jeg skal også kjøpe bursdagspresang til min fantastiske mann!!! Han fyller nemli 35 år i dag og som vanlig er jeg litt for sent ute med å kjøpe gave......... Husket i alle fall på bursdagen hans, ikke værst bare det:)



Nå har vi fått første utkast av boligtegninger på Stubban. Nå er det jo svigers som skal bygge, vi skal jo ta over den "gamle" delen, men det er i alle fall ting på gang nå. Jeg gleder meg vilt!!!!!!!!!!!!!! Jeg prøver å ikke glede meg for mye, det er leeeeeeenge til ennå, men det er ikke så lett, sjø!!!!!!!! Jeg er så lei av den varme, lille leiligheten vi bor i nå............

2 kommentarer:

  1. oi, det var jammen mye som skulle skje på en gang.....jeg har bare ferie jeg.

    SvarSlett
  2. Etter kl 1600 så er det ferie på meg også!!!!! I 5 hele uker!!!!! Mohahahahahhaahahh!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)