lørdag 4. juni 2011

Flinkeste pia til mamma

Se, så flink Benedicte er til å lese!!!!! Hun er virkelig interessert i bøker, altså! Allerede!!!! Det varmer mors lesehjerte, det! Når vi sitter på gulvet så prøver hun å krype opp i fanget mitt samtidig som hun skal ha med seg ei bok. Da vil hun sitte der en god stund og bla i boka. Noen ganger er boka opp/ned, men det er jo ikke det som er det viktigste. Leselysten er der og jeg kan nesten ikke vente til vi skal lese på ordentlig. Er ikke Benedicte som kommer til å mase om en bok til, det er vel heller meg, det!
Vi har kost oss her hjemme i hele dag, Christian har jobbhelg. Liker mye bedre at han er hjemme, men vi må vel begynne å venne oss til at han er mye borte. Han har ikke mange fridagene i juli, men vi får gjøre det beste ut av det.
Nå skal jeg ikke være helt pensjonist, men dette været er jo bare helt tragiskt. Surt og kaldt, skikkelig trøndervær. Vi får bare håpe på bedre tider, kan ikke gjøre så mye annet. Lar meg ikke deprimere( er det et ord?) av litt regn, jeg altså.  Ja, ja, god helg, folkens!!!!

3 kommentarer:

  1. tusen takk for det!!!!!!

    SvarSlett
  2. vet du, jeg blir så imponert!!! :-)
    hun er bare 11 mnd, men hun vet allerede hvordan hun skal åpne en bok...
    varmer hjertet til ei leseglad tante ;-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)