torsdag 16. juni 2011

Jeg står opp hver morgen kl 0545, i alle fall ukedagene. Og det er så godt å ha denne stille timen før man skal på jobb. De som kjenner meg godt, vet at jeg kan være et hespetre(for å si det mildt) om mårran. Og da er det så godt å få denne myke starten på dagen, helt alene. Christian og Benedicte våkner jo også etterhvert, men bare jeg får litt tid for meg selv om mårran så vet jeg at dagen blir bra. Jeg leser(bombe!) mye både i blader og på nettet om mødre som trenger tid for seg selv, må finne tilbake til den de var før barna kom. Jeg vil ikke være den jeg var før Benedicte kom, jeg. Liker meg mye bedre nå som mamma enn som "bare" Mona. Ikke sånn å forstå at jeg kun har verdi som mamma, men jeg føler meg mer komplett nå. Sånn er det bare! Så lenge jeg får min lille, stille time om mårran...........
Ha en fin dag, folkens!!!!
Bare for å minne om at det fins værre ting enn dårlig sommervær.........

3 kommentarer:

  1. Næmmen hallais Mona!
    Så ikke kommentaren din før nå. Har deg klar vet du, altså etter kommentaren di nda. Vi har jo møttes også. :)
    Bor i Malvik sier du, jammen det gjør jo vi også. Stikk innom en dag da vel. Malvikveien 481.
    Line Cathrin

    SvarSlett
  2. Hei, hei! Så bra jeg ikke tok feil, lite flaut det likssom! Kan hende jeg dukker opp en dag, jeg: Skal være hjemme i mammaperm hele juli, så da er timeplanen veldig åpen:)
    Mona

    SvarSlett
  3. Du er hjertlig velkommen vet du. 90841998 er nummeret mitt. send et pip eller noe før du kommer bare så du slipper å komme til somt hus. Vet vi skal på hytta i ferien .Inge går ut i ferie på mandag. Da skal vi hente Lise og Jon Terje hjem til ferien.:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)