søndag 26. juni 2011

Speedy

Åh, det var en koselig kveld i går!!!!! Vi spiste,drakk og skravlet!!!!! Jeg måtte desverre dra hjem i 12-tiden, da var jeg helt ferdig i kjevene...... Gleder meg til å begynne med behandling i august altså....
Ellers så har litja vært i 100 i hele dag:
I morgen skal hun være til bestemor mens mor og far er på jobb. Jeg går ut i ferie på fredagen, men vi trenger litt hjelp den uka. Barnehagen starter ikke før 8 august, sjø!!!!
Så jeg tar bussen med Benedicte i morgen og Christian henter henne etter jobb. Går greit, det. Benedicte koser seg på bussen, hun:

2 kommentarer:

  1. Velkommen til min blog, og tak for din interesse for min give away :-)

    Send en hilsen til den lille prinsesse

    SvarSlett
  2. Prinsssen hilser tilbake!!!!!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)